Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Op onze website maken wij gebruik van Google diensten. Google verzameld persoonsgegevens voor gepersonaliseerde advertenties. Meer informatie.
Veelgestelde vragen
Verzending en Bezorging
Waar moet ik op letten als de vervoerder aan de deur staat?
Heel belangrijk is de ontvangstcontrole. Let er op of de dozen zichtbaar beschadigd zijn. In dergelijke gevallen is het van belang dat u de vervoerder hierop wijst en afspreekt hoe te handelen, of het beschadigde pakket te weigeren. Controleer of een doos geopend is geweest. Bij een verdenking dit direct aan de vervoerder doorgeven. Bovengenoemde zaken zijn van belang omdat bij onjuist handelen de vervoerder de verantwoording van de gang van zaken afwijst en er geen sprake is van een schade binnen de verzekering.
Onze zaak is op onregelmatige tijden open, hoe producten verzenden?
Indien u speciale openingstijden heeft of niet altijd aanwezig bent kunt u uw bestelling naar een ander adres (bijvoorbeeld een huisadres) laten versturen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Adivo rekent geen verzendkosten. De verzending is dus altijd gratis.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Levering geschiedt via diverse vervoersbedrijven, zoals DHL, UPS en FEDEX. Adivo is altijd afhankelijk van de vervoerder voor een correcte afhandeling van de bezorging.
Is er een mogelijkheid om producten op te halen?
Adivo werkt met een gecentraliseerd magazijn van waaruit de producten worden ingepakt en verzonden naar onze klanten. Helaas is dit magazijn niet toegankelijk voor buitenstaanders hetgeen afhalen van producten niet mogelijk maakt. Er zijn wel eens uitzonderingen, maar deze moeten altijd van tevoren kenbaar gemaakt worden. Zelfs dan kunnen wij nog geen afhaalgarantie geven.