Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Op onze website maken wij gebruik van Google diensten. Google verzameld persoonsgegevens voor gepersonaliseerde advertenties. Meer informatie.
Over Adivo
Bij Adivo geloven we in de waarde van persoonlijke aandacht. We weten hoe belangrijk deze aandacht is voor onze eigen klanten en al helemaal voor de klant van de klant. Hoe zij daarmee het verschil maken en succesvoller zijn dan anderen. Dit is overigens een principe dat we ook binnen onze eigen bedrijfsvoering omarmen.
We geloven dat de juiste technologie en slimme data medewerkers in staat stellen zich toe te leggen op de optimale gast-, klant- en patiëntbeleving: de motor van elke winnende organisatie!
Deze stap betekent dat we ook over een eigen magazijn en een service-afdeling beschikken, waar support kan worden ingewonnen of reparaties intern kunnen worden verricht. Kortom, voor zowel Adivo als iDPos klanten betekent het voor u dat u dezelfde voorwaarden behoudt en dezelfde gezichten u blijven helpen en ondersteunen.
Digitale ontwikkelingen
Met de digitale ontwikkelingen in de markt wordt een transactiemoment voor klanten steeds belangrijker, maar ook steeds meer vanzelfsprekend. Adivo begrijpt dat klanten niet minder verwachten dan een uitmuntende klantbeleving en biedt daarvoor POS en Auto-ID technologie gericht op effectiviteit en flexibiliteit.
De klantbeleving staat bij Adivo voorop. Vanuit de markt weten we dat elk contactmoment cruciaal is, daarom zorgen we altijd voor een oplossing die het beste past bij uw wensen en de wensen van uw klant.
Wat zeggen onze klanten over ons?
Wij worden geroemd om onze vlotte service, bereikbaarheid en het persoonlijke advies. Onze werknemers hebben meer dan 20 jaar ervaring in de markt van Point of Sale systemen en Auto-ID oplossingen en kunnen zowel technische als specialistische hulp bieden. Problemen gaan wij niet uit de weg. Het toepassen van technologie is slechts het startpunt en vaak het begin van een duurzame klantrelatie.
De rol van adviseur
Al jarenlang zijn wij een vertrouwd partner van onder andere Zebra, Datalogic en Honeywell en zijn op de hoogte van de laatste innovaties in de markt. Tevens zijn wij al jarenlang vaste leverancier van POS oplossingen voor diverse winkel- en horecaketens. En kijk vooral eens naar onze reviews, die liegen er niet om.
Duidelijk, helder en betrouwbaar
Dagelijks geven wij een duidelijk en helder advies aan ons klanten, helpen wij ze met problemen en zorgen wij dat ook zij hun klanten een optimale klanttevredenheid kunnen bieden. Van eenvoudig kassasysteem tot het automatiseren van klant specifieke processen met Auto-ID, samen denken we een oplossing uit, die u vooruit helpt en uw klant een aangename ervaring biedt.
Nieuwsgierig hoe onze technologie en kennis kunnen bijdragen aan een optimale klantbeleving voor uw klanten? Wij sparren er graag over met u!